نه شاعرم و نه نویسنده...

سالهاست که می نویسم بی انکی کسی بداند... 

 

و امروز تصمیم گرفته ام که بنویسم تا همه بدانند 

 

 

نه شاعرم و نه نویسنده... 

 

 

کمتر از همه میدانم و به نمیدانم هایم اعتراف میکنم. 

 

مینویسم تا بدانم و بهتر ببینم  

 

                                            هر انچه را که وجود دارد...

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/#

سلام بهار خانم
ما همین جوری هم نوشته هاتو قبول داریم
اگرچه شاعر ونویسنده نباشی

سلام

مرسی که به وبلاگم سر زدی...

امیلی چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:20 ب.ظ

سلام عزیزم ، این رو درست فهمیدی. چیزی که نوشتی بخشی از فرهنگ مردم ایرانه که نشون میدهه مردم یاد گرفتند برای اینکه در نظر دیگران خوب بیاند زندگی کنند نه برای خودشون
این حرفیه که من همیشه روش تاکیید دارم "آدم موفق کسی هست که درمرحله اول برای خودش زندگی کنه، خودش را ببیند ، و شکرگذار اونچه که خدا بهش داده باشه. چون اونچه خدا بهمون نداده به اندازه همه دنیا منهای ماست. پس با داشته هات زندگی کن و لذت ببر. همین که فهمیدی مشکل مردم و فرهنگ ایرانیه چیه خودش یه دنیا ارزش داره.

سلام امیلی جان

بارم به من سر بزن...

MojtabaMax چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://www.AloneMax.blogsky.com

سلام دوست عزیز نمیخوام دروغکی بگم که وبلاگت بهترینه و با پاچه خواری کاری کنم که لینکم کنی ولی چون شروعت با تواضع بود پس حتما جزء بهترین هایی...
حالا بگذریم لینکم میکنی؟...
اگه میخوای لینک کنی با اسم تنهایی لینک کن بعد تو وبلاگم کامنت بذار که با چه اسمی شما رو لینک کنم...
مرسی....

سلام دوست خوبم
اول از همه معذرت که اینقدر دیر جواب دادم..راستش به خاطر یک سری دلایل شخصی نمی تونم لینکت کنم ولی مطمعنم می تونیم دوستای خوبی باشیم..من که قول میدم هر روز به وبلاگ خوبت سر بزنم

تلاله دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:40 ق.ظ

آمدنت به جمع دوستان وبلاگ نویس خیر مقدم

MojtabaMax سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://www.AloneMax.blogsky.com

مرسی که به وبلاگم سر زدی...
بای...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد