مردم ما با فقر باید چیکار کنند؟؟؟

به نظر شما کسی بی دلیل دزدی می کنه؟؟؟ 

 

کسی بی دلیل هنجار شکن میشه؟؟؟ 

 

 کسی بی دلیل پرخاشگر میشه؟؟ 

 

یا بی دلیل افسرده میشه؟؟         

 

مسلما نه..   

 انسان ها موجودات حساس و پیچیده ای هستند..نیازها و خواسته های زیادی دارند. 

هر فردی به هر دلیلی ممکن است که هنجار شکن شود 

یکی از مهمترین دلیل ها فقر است... 

فقر یعنی رنج..یعنی حسرت پی در پی...یعنی داشتن ارزوهایی که به مرور انقدر کهنه میشن   

که خودت با دستات خاکشون میکنی... فقر یعنی تبعیض..یعنی فاصله ی طبقاتی...یعنی استثمار...یعنی مرگ تدریجی... 

اگه فقط یه صبح تا شب به فقرا فکر کنیم...فکر کنیم که امروز چندتا کودک از سوتغذیه می میرند!!!یا به جوون هایی فکر کنیم که امروز خودکشی می کنند... 

چه حسی پیدا می کنیم؟؟؟ ناراحت میشیم؟؟ 

اما وقتی شب روی تخت گرم و نرم خودمون میخوابیم...یا وقتی صبح بی دغدغه از نداشتن ناحار ظهر به روزمرگی مشغول میشیم...اونارو فراموش می کنیم. 

جالب است که بدانید: 

نزدیک به ۱۲ ملیون نفر از جمعیت کشورمان٬ زیر خط فقر مطلق زندگی میکنند  

 و جالبتر اینکه: 

 درامد ماهیانه یک ملیون و دویست هزار تومان برابر با خط فقر اعلام شده 

حالا شما بگید٬ مردم ما با فقر باید چیکار کنند؟؟؟  

 

    

 

چ 

 

            

نظرات 4 + ارسال نظر
افسانه سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:02 ب.ظ http://www.gtale.blogsky.com/

سلام بهار جان
این عکس ها چقدر ناراحت کننده است
آخی به خدا خیلی ناراحت شدم که اینجور انسانها هستند وما باز دم از نداری وبی پولی میز نیم .
خدایا شکرت به خاطره داده ها ونداده هایت

سلام عزیزم

من تصمیم دارم که فقط بخش هایی کوچک از مشکلات هم وطن هامون را نشان بدم..من هم خدا را شکر می کنم به خاطر همه ی خوبی ها و بدی ها..اگر بدی ها نبودند خوبی ها هم معنا یی پیدا نمیکردند...

تلاله پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:45 ق.ظ

چشم ودل سرداران و دولت مردانمان روشن!!!
اگر نه ایران با وجود نفت ارزشمند کشور ثروتمندیست.ما که مسئولیتمون کمتره .اما خدا به داد اونها برسه که میدانند و میتوانند.اما به روی مبارک هم نمیآورند.

سلام تلاله ی عزیزم

وقتی نظرتو خوندم یادم به این جمله افتاد:

بی گمان انچه به جایی نرسد فریاد است...


مرسی که به من سر زدی.

امید جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:27 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

تن ما بوی نفت می دهد اما سفره هایمان خالی است

این سرونوشت ملتی است که اجازه می دهد به شعورش توهین کنند

سلام امید جان..مرسی که به من سر زدی

شاید ما محکومیم به زندگی تا شاهد مرگ ارزوهایمان باشیم..

مهسا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.barani22.blogfa.com

چراااااا مملکت ما با این همه ذخایر نفت و گاز و...........باید این وضعیتش باااااااااااااشههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من هم میخوام بدونم چررررررررررررررررررررررررررا؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد