به که باید دل بست؟؟؟

به که باید دل بست؟؟ 

 

به که شاید دل بست؟؟

 

سینه ها جای محبت همه از کینه پر است 

 

هیچکس نیست که فریاد پر از مهر تو را... گرم پاسخ گوید 

 

نیست یکتن که در این راه غم الوده ی عمر...قدمی راه محبت پوید 

 

خط پیشانی هر جمع٬خط تنهاییست  

 

همه گلچین گل امروزند ـ   

 

در نگاه من و تو حسرت بی فرداییست 

 

به که باید دل بست؟؟ 

 

به که شاید دل بست؟؟ 

 

نقش هر خنده که بر روی لبی می شکفد  

 

نقشه ای شیطانیست... 

 

در نگاهی که تو را وسوسه ی عشق دهد  

 

حیله ای پنهانیست... 

 

خنده ها می شکفد بر لب ها  

 

تا که اشکی شکفد بر سر مژگان کسی 

 

همه بر درد کسان می نگرند  

 

لیک دستی نبرند از پی درمان کسی  

 

از وفا نام مبر٬ انکه وفا خوست کجاست؟؟؟ 

 

ریشه ی عشق...فسرد 

 

واژه ی دوست....گریخت 

 

سخن از دوست مگو ٬ عشق کجا؟ دوست کجا؟ 

 

شاخه ی عشق شکست... 

 

اهوی مهر گریخت... 

 

تار پیوند گسست... 

 

به که باید دل بست؟؟  

 

به که شاید دل بست؟؟ 

  

( مهدی سهیلی ) 

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام بهار چون
شعر زیبایی بود عالیه عالیییییییییییییییییییییییییی

سلام

میدونی که با وفاترین دوست مجازی من هستی؟؟

دوست دارم بامعرفت

میلاد جمعه 4 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 ق.ظ http://www.mhsoft.blogsky.com

واقعا درسته به کی میشه دل بست. من جریان زندگیتو نمیدونم ولی فکر کنم یه جورایی هر دو مون زخم خورده ایم شاید برات خنده دار باشه ولی من توی زندگیم فقط به یه دختر دل بستم و نمیدونم چرا هر روز بیشتر عاشقش میشم با اینکه اون... شاید اشتباه از خودم بوده ولی همه میگن که جواب خوبی خوبیه برای من که تو این مورد درست نبود.دکتر شریعتی میگه: دنیا را بد ساختند وقتی یکی رو دوست داری اون دوست نداره وقتی یکی تو رو دوست داره تو دوسش نداری و وقتی هم دو نفر همو دوست دارد به رسم زندگانی به هم نمیرسند.

زمانی که این شعر را گذاشتم...عاشق نبودم سرگردون بودم..ولی حالا که عاشق شدم سرگردون ترم

امیدوارم که این نوشته ی شریعتی حقیقت نباشه و همه ی ما ادما اگه واقعا عاشقیم یه روز به اونی که میخوایم برسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد