نظر سنجی

سلام دوستای خوبم  

 

من ۲تا سوال دارم: 

 

۱.به نظر شما امروزه دختر یا پسری وجود داره که دوست پسر یا دوست  

 دخترنداشته باشه؟؟؟؟؟  

 

۲.به نظر شما وجود این رابطه در کل مثبت است یا منفی؟؟؟؟؟ 

 

 

  

دوستان بعد از اینکه همه ی شما نظر خود را نوشتید..نظر خود را خواهم گفت

 

ممنونم.بهار  

 

نظرات 20 + ارسال نظر
طراوت جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:02 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلام بهار جاااان
بله که میشه!‏ نمونش خودم
من همیشه با اقایون صمیمی هستم اما در حد مجاز
هیییییییچوخ دوس نشدم و نخواهم شد.
اخه بنظرم اصلا خوب نیس!‏ چون وابسته میشن شدید!‏ بعد اگه مناسب هم نباشن و بخوان جدا شن اونقدر سخته که دنبال یکی دیگه میگردن تا بتونن دوری ازین یکیو تحمل کنن و همینطور هییی درگیرتر میشن.
در صورتی که اگه تو اجتماع باشن میتونن اون مقدار که نیازه طرز رفتار با اقایون رو بیاموزند و دیگه نیازی به این صرف وقت فراوون نیس.
مگه نه؟

1.بلی 2.منفی

مرسی

امید جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:24 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

من که دوست دختر دارم و راضی ام
البته دوست دختر من خانم عزیزم است

به نظرم خیلی لازمه

میدونم که ازدواج لازمه ولی امید جان نظرت درباره ی دوستی چییه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نترس امید جان به خانومت نمیگم نظرتو

میوسا جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

اینکه کسی نداشته باشه شاید واسه ۱٪باشه که اونم یا قبلا داشته یا دلش میخواد داشته باشه ولی مثلا واسه محیط خونه یا ترس نداره...کسی پیدا نمیشه که دلش نخواد

شایدم کسی باشه که دلش نخواد اما فعلا نمیخواد یعنی آدم مورد نظرشو پیدا نکرده که فعلا نمیخواد

از نظر من هیچ اشکالی نداره خیلیم خوبه ما ۲جنس مختلف باید باهم رابطه داشته باشیم اگه قرار بود رابطه نداشته باشیم تک جنسیتی میبودیم دیگه

اگه یه رابطه فقط واسه سکس هم باشه هیچ ایرادی نداره اگه واسه ازدواج باشه که عالیه در کل هیچ ایرادی نداره

1.خیر 2.مثبت

ممنونم میوسا

hamid جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ http://jarrah.tk

جواب اولی..خیر ..چون تو خونواده های خیلی متعصب دختر رو 13 سالگی شوهر میدن ..یا بی چاره جرات نداره
دومی : به نظرم یه چیز شخصیه نمیشه قانون کرد

1.خیر 2.مثبت

ممنونم دکی جون

دریای بیکران شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:03 ق.ظ http://www.darya90.blogsky.com

بابا نظر سنجی
باشه جواب میدم.
به نظرم دوست دختر و این جور چیزا فقط و فقط باید یه هدف داشته باشی و اون هم ازدواج باشه. و من هدفم از صحبت کردن و آشناییت با کسی فقط شناخت طرفین و ازدواجه و اگر بدونم واقعا با هم مناسب هستیم بعد ازدواج میکنیم ونیازی هم در صمیمی شدن و ارتباط زیاد با یه غیر هم جنس اصلا نمیبینم و درست هم نیست مگر اینکه هدفم شناخت طرف مقابل برای ازدواج باشه.و اصلا هم از دوست دختر بازی به این صورتی که در جامعه ما عرف هست که با احساسات یه دختر بازی میکنند شدیدا مخالف هستم.
من تا این موقع از زندگیم با کسی به هیچ وجه رابطه نداشته ام مگر با کسی که بخوام تمام زندگیمو فداش کنم.

1.؟؟؟؟؟؟ جواب سوال اولم را ندادی؟؟؟

2.منفی

ممنونم ولی لطفا درست جواب بده..

سروش وصال شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:25 ق.ظ http://soroosh-vesal.blogsky.com/

سلام بهار جان
از ابراز محبتت کمال امتنان را دارم حسب الامر فرمودید خدمت رسیدم امیدوارم منم لایق دوستی با شما بزرگوار باشم من امادگی تبادل لینگ را دارم در صورت موافقت اعلام فرمایید تا اقدام کنم و اگر خواستید به نوشته های من در وبلاگ پر محتویتان هویت و جلا بدهید بنام سروش وصال لینک بفرمایید.
با کمال احترام و ارادت سروش وصال

سلام

سروش جان با افتخار شما را لینک میکنم

راستی کاش توی نظر سنجی هم شرکت کرده بودی

راسکلنیکف شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:17 ق.ظ http://soir1991.blogsky.com

جواب اولی بلی چون من خودم نمونه اش هستم هیچ وقت نخواستم داشته باشم! ولی جواب دوم خیلی سوالت کلیه عزیز بستگی داره هدف دوطرف چی باشه یا اینکه دوستی درستی باشه یعنی راه رو درست برن! ودر اخر بگم من هردو نمونه اش رو دیدم یعنی هم خوبه شو هم بدشو...

1.بلی 2.هم مثبث و هم منفی

ممنونم عزیزم

غرور مددکاری شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.aem-iaukhsh.com

۱-بلی
۲-درحد متعارف مثبت

ممنونم

مهسا شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:19 ب.ظ http://www.barani22.blogfa.com

سلام بهار جان حالت خوبه ناناس؟؟؟درباره پسرا فکر نمیکنم که دوست دختر نداشته باشن ولی دخترا چرا امکانش هست من زیاد اطرافم دیدم...اگه کار به اونجاها که نباید بکشه منفیه اما اگه سالم باشه خوبه...دوست داشتی به منم سر بزن خوشحال میشم

1.بلی 2.هم مثبت و هم منفی

ممنونم عزیزم ..چشم حتما می یام

مهدی یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ق.ظ

1- من خودم یکیش نه دوست دختر دارم نه دوست پسر همه دوستام مجازی اند این جوری احساس راحت تری دارم

2- وجودش لازمه ولی به دوشرط
1- کنترل شده
2- عاشقانه

لطفا به غیر از بهار خانم هیچ کس در مورد نظر من نظر نده ممنون

سلام مهدی جان ممنونم ازت

ساینا یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ http://mynotes2.blogsky.com

به نظر من هیچ اشکالی نداره و یک چیز معمولیه که هر کسی هر نوع رابطه ای میخواد میتونه داشته باشه!!!البته توی مملکت ما اینجوری نیست چون مفهوم بی اف یا جی اف بد جا افتاده !از اونجایی که از اول بچگی که دختر وپسر باید درکنار هم مدرسه و تفریح داشته باشن تا وقتی بزرگ میشن واسه هم موجودات تازه ای نباشن!و بخوان دوستی های الکی که الان بیشتر رایجه داشته باشن...
1.بله.چرا که نه؟!
2.مثبت

ممنونم عزیزم

اینارو هم داشته باش:

فریاد یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ http://faryad80.blogsky.com/

من با دوستی دختر وپسرمخالف نیستم ولی الان این دوستی ها شورش را در آوردنبرا همین وقتی هر دو با هم دوست میشن زود کارشون به جاهای باریک میکشه واینه که خانواده ها مخالفت میکنند

ممنونم عزیزم

نوید یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام
1-بدیهیه که ممکنه کسی به هر دلیل چنین ارتباطی نداشته باشه
2- آب خوردن هم در حد خودش شعور و فرهنگ لازم داره . این ارتباط هم با پشتوانه ی شعور و در قالب فرهنگ جامعه معقوله
3-!!! من در باره ی نظر مهدی نطری ندارم!

مرسیییییییییییییییییییییییییییییییی نوید جان

نوید دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:41 ب.ظ http://parvaz-ta-khorshid.blogsky.com/

راستی یه نکته ی کوچولو:
آدرس وبلاگتو زیر تصویر این پست اشتباه تایپ کردی!!!!
مردمو میفرستی تو باقالیا؟

اره راست میگی

بی خیال نوید جان....سخت نگیر شاید باقالی از اینجا بهتر باشه

نوید پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

؟؟

ببخش منو چند روزی درگیر کارهایی بودم که اصلا فرصت نشد به وبلاگم سر بزنم.............

زندگی همینه دیگه..همش گرفتاری

سینا جعفری پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ق.ظ http://jafari-it.blogsky.com

سلام بانو
امیدوارم حالتون خوب باشه
ببینید تو لحظه لحظه ی فکرتون چه چیزی رو دنبال می کنید.وقتی به نتیجه رسیدید برای رسیدن به اون نتیجه تلاش کنید و وقت بذارید.حالام دیر نیست .
با یه حرکت از جا بلن شید وتلاش و پشتکارو شروع کنید.
راجع به اولی بگم که بله
راجع به دومی هم باید بگم هم اینکه ممکنه مثبت و هم اینکه ممکنه منفی باشه.به هر جهت باید با فکر انتخاب کرد مثله جمله ای که ابتدای کامنتم از کانت گفتم.

راستی یه مطلب جدید نوشتم .اومدم رسما ازتون دعوت کنم تا تشریف بیارید و مطلب منو بخونید.با سپاس فراوان.

سلام سینا جان ممنونم از حضور گرم و نظر خیلی خیلی خوبت

راستی همین الان می یام

فرساد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.dr-farsad.mihanblog.com/

1- آره وجود داره.. مثل خودم و چنتا از دوستای صمیمیم..
2-منفیه..

مختصر و مفید!!

موفق باشی..

واقعا مختصر و مفید بود

ممنونم

مجتبی یکشنبه 13 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:35 ق.ظ http://momtaz9090.blogfa.com

آدم باید از همه چی برای بالا رفتن خودش استفاده کنه ! آدم باید از دوست دختر برای پیدا کردن صفات و برخورد های دختران استفاده کنه ! آدم باید از دوست دختر یا دوست پسرش مثل نردبون بالا بره ! آدم باید
خوش به حال آدم ما که آدم نیستیم

خیلی جالب گفتی....بله متاسفانه ما ایرانی های بی جنبه همیشه دنبال یه نردبون میگردیم

n چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:59 ق.ظ

‎"زیادی" عاشق نشو ... "زیادی " اعتماد نکن ... چون همون "زیادی" بعدا "زیادی" داغونت میکنه ...!

زیادی؟؟؟؟ مگه عاشق شدن زیاد و کم داره؟؟؟؟؟
جناب N من عاشق نیستم...

سایه شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ

بله که میشه تو کلاس ما از بین سی نفر فقط دو تاشون دوست پسر دارن !به نظرم اونایی که به پسر ها محل میدن خیلی بدبختن محبت ندیده ها ! و پسراییی هم که اهل دوست شدن هستن آدم حسابی نیستن در مورد سوال دوم در حد معقول عیبی نداره ولی رو بدی ملت پر رو میشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد