خوشم نمی اید

من از کرامت دونان خوشم نمی اید   

                                                 من از محبت نادان خوشم نمی اید  

 

 

از این مجسمه از این کوه یخ ازین مرداب 

                                                  من از طبیعت بی جان خوشم نمی اید 

 

 

به قول حافظ اگر دست اهرمن باشد  

                                                  من از نگین سلیمان خوشم نمی اید 

 

 

مرا به باده در انظار خلق دعوت کن 

                                                  من از تخلف پنهان خوشم نمی اید 

 

 

به پیش ایینه ها پشت پایت را می بوسم 

                                                  من از روابط پنهان خوشم نمی اید 

 

 

زیارت تو مرا ارزوی دیرین است 

                                                ولی ز نخوت دربان خوشم نمی اید 

 

 

زبس که خدعه و نیرنگ دیده ام دیگر 

                                                از این دو پای -از انسان - خوشم نمی اید 

 

 

به حال خویش رهایم کنید دیگر 

                                               اصلا چرا دروغ؟؟؟ از ایران خوشم نمی اید 

 

 

من از نژاد اهوراییان ازادم 

                                     من از بهشت چو زندان خوشم نمی اید 

 

 

اگر خدای نفهمد زبان پارسی ام 

                                        از ان خدای...به قران ! خوشم نمی اید 

 

 

 

 

نظرات 16 + ارسال نظر
امید شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

از اون شعرا بود
خیلی خوشم اومد

ممنونم امید جان

MojtabaMax شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ق.ظ http://alonemax.blogsky.com

جالب بود بهار جون...

MojtabaMax شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://alonemax.blogsky.com

سلام بهار جان...آپیدم بدو بیا که آپم...نیومدی ضرر کردی ها...

خوب جرا حولم میکنی؟؟؟ اووووووووووووووووووووووووومدم

عاشقانه های مردزمینی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:54 ب.ظ http://www.parseh2.blogsky.com

راه فراری نداری
پلیس
تمام راهها رابسته
دل ساده ام
به خانه برگرد


سلام

بیچاره دل ساده ی ما...

سلام مرد زمینی

تلاله شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

بهارم این شعر از کی بود. جالب بود.
چشم میام .اون روز با زهره میخواستم بیام که نه تو بودی نه ملیح.
میام تو همین هفته ایشااله

سلام تلاله ی عزیزم
این شعر از کیوان هاشمی هستش ولی من یه کوچولو تغییرش دادم.راستی منتظرتم

افسانه شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ب.ظ http://gtale.blogsky.com

سلام بهار جون خوبی عزیزم
شعر خیلی زیبایی بود منم از چند تا از اینایی که گفتی خوشم نمیاد
بهار جان من شما رو لینک نکرده بودم یادم میرفت بهتون سر بزنم الان لینکتون کردم

سلام دوست قدیمی من پس دیگه فراموش نکن حتما به من سر بزن عزیزم من خیلی دوست دارم به خدا

میلاد شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام ابجیه گلم مطمئن باش که خدا زبان پارسی را میفهمه

سلام میلاد جان

مرسی که به من سر زدی قطعا همینطور است

MojtabaMax یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:52 ق.ظ http://alonemax.blogsky.com

ممنون عزیزم اکتیوی از خودتونه...
ولی بازم اکتیو بودن خالی کافی نیست وقتی کسی با آدم همکاری نمیکنه(منظورم admin بلاگ اسکای)

سلام

مهم اینه که مجتبی هیچ وقت نا امید نمیشه و همیشه یه عالمه فکرای جدید داره.. اینه که ارزشمنده

میوسا یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ق.ظ http://miosa.blogsky.com

خیلی شعر خوبی بود...ولی همش یه طرف این بیت آخرش یه طرف

اگر خدای نفهمد زبان پارسی ام

از ان خدای...به قران ! خوشم نمی اید


ما نماز میخونیم و خدا رو ستایش میکنیم بدون اینکه بدونیم چی داریم میگیم یه چی واسه خودمون میگیم...چه ایرادی داره ما به زبون خودمون بگیم خدایا دوست دارم خدایا مهربونی خدایا...؟

سلام میوسا جان

من هم همیشه این سوالو توی ذهنم داشتم...این که چرا باید به زبان اعراب با خدا سخن بگوییم؟؟؟ همیشه هم این جوابو شنیدم که باید به اداب دینمان عمل کنیم و یا اینکه داشتن یک زبان واحد برای دعا و نیایش باعث اتحاد بیشتر مسلمان ها می شود...ولی میوسا جان من که به این حرف ها اعتقادی ندارم و همیشه هر جور دوس دارم با خدای خودم دردو دل میکنم...مثلا میگن وضو گرفتن زمانی که لاک روی ناخن است باطل است ولی اگر حنا روی ناخن باشد ایرادی ندارد....من که میگم اگر زمان حضرت فاطمه لاک اختراع شده بود...فاطمه هم از لاک استفاده میکرد و الان لاک زدن هم مانعی برای وضو گرفتن نبود

alireza دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ http://lostpsycho.blogsky.com

این خدا هیچ زبانی نمی فهمد، کلا زبان آدمیزاد سرش نمی شود!

سلام دوست عزیز

نه دیگه اینجوری نگو..ما ادما خودمون زندگی کردن را واسه خودمون سخت کردیم..خدا همیشه هست..و همیشه کمکمون کرده..همه ی ما توی لحظات سخت زندگیمون وقتی از همه دل بریدیم..وقتی حسابی نا امید شدیم...ته دلمون حس کردیم که هنوز تنها نیستیم...هنوز خدا را داریم...

میوسا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:20 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

اگه اون موقع رپ بود الان قرآن رو به سبک رپ خوندن مستحب میشد...

خیلی از چیزها هم تو ۲۰۰ ساله گذشته به وجود اومده مثله بعضی حدیثها بعضی عزا داریها

میگن به عربی بگین که مثلا شاید منظور از الرحمن همون مهربون نباشه یه چیز دیگه باشه...خوب حالا خدا ناراحت میشه بهش به جای عزیز بگی مهربان؟قهرش میگیره؟آدمو سوسک میکنه؟آتیش جهنم رو شعله ور میکنه؟

خیلی از عادته و اعتقاداتمون اشتباهه ولی نمیشه کاریش کرد هر موقع یه کوچولو میگی این کار اشتباهه با ۱۰۰۰ جور حرف طرف میشی که بلا نسبت به گوه خوردن میوفته آدم

خدا رو با دلت بشناس هر جور دوست داری باهاش حرف یزن که این بهترین راهه

اره درسته...متاسفانه ما دین را با خرافات و عقاید اشتباهمون یه جورایی ترکیب کردیم...ترکیبی که واسه هیچ کس قابل هضم نیست

مهسا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.barani22.blogfa.com

سلام اپ هستم و منتظر حضور گرمتون....[گل]

سلام مهسای عزیز

چشم الان می یام

آسان جمعه 25 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
ای واااای این شعر کیه
همش بد گفته
راستی ایمیل پیام های بهداشتی از من بود دیگه
خوب بود

سلام اقای بهداشتی از بابت ایمیل ها ممنون

چرا فکر می کنی این شعر همش بد گفته؟؟؟

امید شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://garmak.blogsky.com/

سلام کم پیدایی؟
انشاله که حالت خوب باشد
به امید دیدار

سلام امید جان

خوبم ممنون..فقط این روزا زیاد دسترسی به اینترنت ندارم

ساینا شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:24 ب.ظ

سلام بهار جون ......

خیلی قشنگ بود ......همیشه up باش

سلام ساینا جونم

مرسی عزیزم... دوس دارم که هر روز up باشم ولی نمیشه..

امین شنبه 26 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:55 ب.ظ

سلام
با نظرات و حرفات موافقم ولی عشق و وفایی که تو ازش صحبت میکنی فقط بین ادم و حوا بود دنبالش نگرد که همچین ادمی پیدا نمیشه .
عشقها افسانه شد ویران شوی زندگی
ما که از عشق و دوست دختر خیری ندیدیم
به این نتیجه رسیدم این کارا اخر و عاقبت نداره ما که به جایی نرسیدیم به عنوان یه مهره سوخته نصیحت دنبال این کارا نباش
عاشقی که میخوای پیدا نمیشه

سلام
می دونم کی هستی..اخه این حرفا رو قبلا هم ازت شنیدم

ممنونم که به وبلاگم سر زدی ولی لطفا اگه بازم اومدی پرت و پلا

واسم ننویس..اگه دقت کنی می بینی که وبلاگ من بیشتر مطالب

اجتماعی داره نه عاشقانه و من هم دنبال پیدا کردن کسی نیستم...تو

هم اگه سرت به سنگ خورده ... حقته و به من ربطی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد