سلام

سلام به همه ی دوستان خوبم 

 

از بابت تاخیر طولانی مدتم ، منو ببخشید . نگرانم نباشید 

 

من خوبم ... روزهام داره تند و تند می گذره.. 

 

یه مدته که تصمیم گرفتم برای رسیدن به ارزوهام بیشتر تلاش کنم  

 

حسابی تو زندگیم غرق شدم...( این نوع غرق شدن لذت بخشه) 

 

البته اینو هم بگم که من ممکنه که کم پیدا بشم ولی هیچ وقت ناپدید نمی شم  

 

دوستون دارم.بهار.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
مهسا پنج‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://www.barani22.blogfa.com

سلااااااااااام عزیز دلم دوست مهربون حالت خوبه؟اخه این چه سوالیه من پرسیدم خب معلومه که خوبی
امیدوارم همیشه شاد باشی و از زندگیت لذت ببری

سلام مهسای عزیز

ممنونم و دوست دارم

مهدی شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ http://myprofile.blogsky.com

Welcome back
پس اینشالله همیشه تو زندگی تون غرق باشید

مرسی

شما هم همینطور اقا مهدی

فریاد سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام بهار عزیز خوشحالم که هستی هر چند اندک همه ما گرفتار زندگی هستیم اما هرگز دوستان مجازی را فراموش نمیکنیم

سلام فریاد جان..ممنوم..منم خوشحالم که منو فراموش نکردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد