با کراوات به دیدار خدا رفتم و شد...

با کراوات به دیدار خدا رفتم و شد 

 

 بر خلاف جهت اهل ریا رفتم و شد    

 

ریش خود را ز ادب صاف نمودم با تیغ  

 

همچنان آینه با صدق و صفا رفتم و شد 

  
با بوی ادکلنی گشت معطر بدنم 

 

 عطر بر خود زدم و غالبه سا رفتم و شد  

 
حمد را خواندم و آن مد"ولاالضالین"را 

 

 ننمودم ز ته حلق ادا رفتم و شد  

 
یکدم از قاسم و جبار نگفتم سخنی  

 

گفتم ای مایه هر مهر و وفا رفتم و شد  

 
همچو موسی نه عصا داشتم و نه نعلین 

 

 سرخوش و بی خبر و بی سرو پا رفتم و شد  
 
 
مدعی گفت چرا رفتی و چون رفتی و کی؟ 

 

 من دلباخته بی چون و چرا رفتم و شد   

 
تو تنت پیش خدا روز و شبان خم شد و راست  

 

من خدا گفتم و او گفت بیا رفتم و شد  

 
مسجد و دیر و خرابات به دادم نرسید 

 

 فارغ از کشمکش این دو سه تا رفتم و شد  

 
خانقاهم فلک آبی بی سقف و ستون 

 

 پیر من آنکه مرا داد ندا رفتم و شد 

  
گفتم ای دل به خدا هست خدا هادی تو  

 

تا بدینسان شدم از خلق رها رفتم و شد 

نظرات 6 + ارسال نظر
هیس دوشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.his-2.blogfa.com

سلام تشکر که سر زدی..بازم بیا! خب؟
با نظرتم موافقم......

سلام. ای به روی جفت چششششششششششششمام

وجود بی وجود سه‌شنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:21 ب.ظ http://WWW.BLOKE.BLOGFA.COM

خییلی پست آخرت قشنگ بود!~
دوسداشتم موفق باشی!

مرسی که به من سر زدی

عباس چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:23 ق.ظ

بهار جون ، به نظرم خیلی خوبه. امیدوارم از حس نیوفتی و همین جوری ادامه بدی....
آخه منم می گفتم ،‌منظورم شعره! ولی یهو از حس افتادم ، مثل اینکه تو کوه یخ فرو کرده باشنم.
در هر صورت عالی بود. موفق باشی

مرسی که به من سر زدی و راستی این شعر از من نبود

تو هم موفق باشی

وجود بی وجود چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:54 ق.ظ

چییییییییییییییییییی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Mehdi یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:44 ق.ظ http://myprofile.blogsky.com

بهار تو تمام این چند ماه به اندازه چند روز پیش انقدر خوشحال نشده بودم ممنون که بهم سر زدی بازم بیا خوشحال می شم

در ضمن متنی که گذاشتی خیلی قشنگ بود

سلام اشنای قدیمی

به روی چشم

مسعود یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ

درود
بلاگ عالی دارین تبریک منهم تنها هستم

ممنونم و ........چرا تنها؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد