معنی عشق...

دختر 5 ساله ای از برادرش پرسید: معنی عشق چیست؟؟؟ 

 

برادرش جواب داد: 

 

عشق یعنی تو هر روز شکلات منو از کوله پشتیه مدرسم بر میداری  

 

و من هر روز بازم  شکلاتمو همونجا می زارم . 

 

  

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
افسانه شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:59 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام بهار جونم

من شما رو لینک کردم پیش دوستان قدیمی ام

ممنونم عزیزم

نادم پنج‌شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:03 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

گاهی قصد رفتن می کنم... قصد گریز از تو... از این عشق...

دوست دارم بار و بندیل این دل را جمع کنم و بکوچم از دیار دامنگیر این احساس!

دوست دارم آنقدر از تو دور شوم گه دیگر نه صدایی باشد و نه تصویری از تو و نه خاطره ای... آنقدر دور شوم که انگار نبوده ای هرگز!

اما افسوس که پای گریز ندارم و صیدی را مانم که انس گرفته به دام صیاد!

پاهایم سست تر و قلبم وابسته تر از آنست که رفتن را تاب بیاورد!

اصلا کجا بروم که نباشی؟!

تو همه جا هستی... همیشه با منی!

عکست در قاب ذهنم می درخشد و صدایت، نوای دلنشین زندگی ام شده!

و حضورت گویی بهانه ی بودنم گشته!

نه! گریز از تو ممکن نیست؛ گویی باید از خودم بگریزم تا از تو دور شوم!

مرا توان گریز نیست که مبتلایت گشته ام!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد