بدون من


دیدی که سخت نیست تنها بدون من


دیدی که صبح می شود شبها بدون من...


این نبض زندگی بی وقفه می زند..


فرقی نمی کند .. با من ... بدون من...


دیروز گرچه سخت..


امروز هم گذشت..


طوری نمی شود.......   فردا  بدون  من 


( مثل همیشه به یادتم ، خواهر خوبم محبوبه


نظرات 2 + ارسال نظر
love جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 05:26 ق.ظ http://kdblog.iilg.biz

باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


4897باد با چراغ خاموش کاری ندارد

اگر در سختی هستی , بدان که روشنی . . .
------------------
من در برخی از امتحاناتم مردود شدم اما دوستم تمام درسهایش را با موفقیت گذراند.

اکنون او یک مهندس در شرکت مایکروسافت است

و من فقط مالک مایکروسافت هستم ... بیل گیتس


1325

نادم جمعه 3 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:46 ق.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

بیماری نادری است این که نگاهت به هر چه بیفتد دلت برای کسی تنگ شود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد