به سلامتی

به سلامتی همه ی اونایی که ما رو همینجوری که هستیم 
 
دوس دارن وگرنه بهتر از ما رو که همه دوس دارن 
 
 
 به سلامتی دوست نازنینی که گفت: قبر منو خیلی بزرگ بسازین.... چون 
 
 یه دنیا ارزو با خودم به گور میبرم.....!  
 
به سلامتی پسر بچه های قدیم که پشت لبشونو با ذغال سیاه می کردن که  
 
شبیه باباهاشون شن.نه مث جوونای امروز که ابروهاشونو نازک می کنن  
 
که شبیه ماماناشون شن  
 
 
 به سلامتی رفیقی که تو رفاقت کم نذاشت ولی کم برداشت تا رفیقش کم  
  
نیاره 
  به سلامتی مهره های تخته نرد که تا وقتی رفیقشون تو حبس حریفه، به  
 
احترامش بازی نمی کنن 
 
به سلامتی..  
 
     

سلام

سلام به همه ی دوستان خوبم 

 

از بابت تاخیر طولانی مدتم ، منو ببخشید . نگرانم نباشید 

 

من خوبم ... روزهام داره تند و تند می گذره.. 

 

یه مدته که تصمیم گرفتم برای رسیدن به ارزوهام بیشتر تلاش کنم  

 

حسابی تو زندگیم غرق شدم...( این نوع غرق شدن لذت بخشه) 

 

البته اینو هم بگم که من ممکنه که کم پیدا بشم ولی هیچ وقت ناپدید نمی شم  

 

دوستون دارم.بهار.