با عرض احترام به همه ی اقایان

 کلاسهای آمادگی آقایان جهت رسیدن به سطح هوشی یک خانم (طنز)
 
هدفهای آموزشی: کلاسهای آمادگی دایم برای مردان تا عضوی از بدنشان به نام مغز را فعال کنند، عضوی که آنان منکر وجود آن هستند.

برنامه: 4 واحد اجباری

واحد 1 : کلاسهای اجباری
1. بیاموزیم چگونه بدون مادرمان زندگی کنیم.(2000 ساعت)
2. زن من مادر من نیست.( 350 ساعت)
3. تمام درآمدم را به زنم می دهم.(550 ساعت)
4. می فهمم که فوتبال ورزش نیست و رونالدو یک ابله است.(500 ساعت)
5. زن من پرستار من نیست.
6. زن من کلفَت من نیست.

واحد 2 : زندگی مشترک
1. بچه دار شدن بدون احساس حسادت.(50 ساعت)
2. من دیگر به دوره های دوستانه ی زنم دوره ی احمقها نمی گویم.( 500 ساعت)
3. ترک اعتیاد به بازی کردن با کنترل از راه دور تلویزیون.( 550 ساعت)
4. من دیگر سر پا ادرار نمی کنم. من پیشرفت کردم و تکبر را کنار گذاشتم....( تمرین عملی همراه با نوار وی دیو 100 ساعت)
5. من دیگر دوش استخر را با دوش حمام اشتباه نمی گیرم.
6. چگونگی انتقال لباسهای کثیف به سبدشان بدون پخش و پلا کردن آنها.
( 500 ساعت)
7. چگونگی بهبود یافتن از سرماخوردگی بدون از دست دادن امید به زندگی.
( 200 ساعت)
8. چگونگی به تنهایی لباس پوشیدن،به تنهایی لباس انتخاب کردن و دانستن محل کمد لباسها.

واحد 3 : تفریح و سرگرمی
1. اتو کشی در دو مرحله:
الف) یک پیراهن در کمتر از 2 ساعت
ب ) تکرار با دیگر لباسها ( تمرین عملی)
2. تمیز کردن خانه... فعالیتی مطلوب و دلپذیر.
3. فراموش نکردن بیرون بردن زباله ها.
4. به خاطر سپردن معنای جاروبرقی: وسیله ای برای تمیز کردن خانه که گرد و خاک و آشغالها را جمع می کند.( برای استفاده ی بهتر به بخش 1 واحد 4 توجه کنید.)
5. چگونگی استفاده از دستمال گردگیری.
6. جمع کردن خرابکار یها بعد از انجام تعمیرات در خانه.
7. بیاموزیم معادل زنانه ی + نشستن جلوی تلویزیون ; ، + ایستادن کنار اجاق گاز; نیست.

واحد 4 : کلاس آشپزی
سطح 1 (مقدماتی): وسایل خانه:
ON : روشن کردن دستگاه
OFF: خاموش کردن دستگاه

سطح 2 ( پیشرفته): درست کردن اولین سوپ آماده بدون سوزاندن آن.
( تمرین عملی: قبل از اضافه کردن مواد، آب را بجوشانید.)

سطح 3 ( تخصصی): درست کردن چای بدون فراموش کردن آب و چای، و دم کردن آن داخل قوری و نه کتری.

سطح 4 ( عالی): تعارف کردن چای بدون این که نصف آن در نلبکی بریزد.

نظرات 11 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:34 ق.ظ http://garmak.blogsky.com/

هزینه ثبت نامش چقدر است؟

مجانیه ... هزینشو خانم ها واستون پرداخت می کنند. نگران نباشید

MojtabaMax سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:33 ق.ظ http://alonemax.blogsky.com

جالب بود میگم تو فقط زورت به مرد ها و پسرها میرسه؟...
شوخی کردم در کل خیلی باحال بود....

اره دیگه ...فراموش نکن که این روزا همه ی زن ها زورشون به مرد ها می رسه چیه؟؟؟؟؟ حالا حرفی داری؟؟؟؟؟

مهسا سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.barani22.blogfa.com

سلام بهار جان ممنونم از حضورت و نظر پر مهرت عزیزم...نمیدونم شاید برگشتم شایدم نه ...خیلی دوس دارم برگردم اما....

سلام مهسای عزیزم من هم این روزا خیلی گرفتارم ولی اصلا دلم نمی یاد که اینجا رو ول کنم
برای فرار از مشکلات جای خوبیه بازم برگرد

عاشقانه های مردزمینی سه‌شنبه 29 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://www.parseh2.blogsky.com

ای بابا... شماخانما چقده به ماها حسادت می کنین
به مادرم بگم اسپندی دود بزنه.......
خداماروحفظ کنه-آمین-

تازشم من دست به غذا پختنم معرکست..می تونیم تویه برنامه ی تلوزیونی مسابقه بدیم

---------------
مدتی بودباصدای بلندنخندیده بودم ....خداخیرت بده ....
وحشتناک خوشمان آمد .

----------------
سلام

دیوار مست و پنجره مست و اتاق مست!
این چندمین شب است که خوابم نبرده است
رؤیای «تو » مقابل «من » گیج و خط خطی
در جیغ جیغ گردش خفّاش های پست
رؤیای «من » مقابل «تو » - تو که نیستی!-
دکتر بلند شد... و مرا روی تخت بست
دارم یواش واش... که از هوش می رَ... رَ...
پیچیده توی جمجمه ام هی صدای دست
هی دست، دست می کنی و من که مرده ام
مردی که نیست خسته شده از هرآنچه هست!
یا علم یا که عقل... و یا یک خدای خوب...
م- ن«ب اازی.. د. کچمه ک کا!ر. ..ک رهدم یتو شرها. .. ه یکچ مچی ک !پ.. ر. سختست؟!ه » تر... کمک!!
مامان یواش آمد و پهلوی من نشست
« - با احتیاط حمل شود که شکستنی ... »
یکهو جیرینگ! بغض کسی در گلو شکست

اره اگه همون مامانتون واستون اسپند دودکنه..وگرنه که کسی این کارو نمی کنه

کلا این ماماناتون به شما اعتماد به نفس میدن دیگه [:S007:

حالا اشپزی را بلدی...بقییش چیییییییییییییییییییییییییییی؟؟؟؟؟؟

نگو که به این کلاسا احتاجی نداری

وای حالا که اینقدر خوشتون اومده...بازم از این چیزا می نویسم چون خودم هم خیلی حال می کنم

سلام.ممنونم از بودنت شعری که نوشتی هم خیلی خیلی زیباست..راستی اینا که می نویسی از ذهن یه مرد زمینیه فقط؟؟؟؟

میوسا جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ http://miosa.blogsky.com

فکر کنم همش رو بیوفتم

اصلا نگران نباش دوست خوبم ..همتون به زمان نیاز دارید ولی بالاخره یه روز درست می شید دیگه امید داشته باش

MojtabaMax چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:58 ب.ظ http://alonemax.blogsky.com

سلام بهار خانم روز دختر مبارکت باشه...
-------------------------------------------------------------
یه لحظه...

http://alonemax.blogsky.com/1390/07/06/post-90/

سلام نمی دونم که توی این مملکت چه گلی به سرمون زدن که حالا واسمون روز هم تعیین کردن؟؟؟

به هر حال ممنونم

فریاد چهارشنبه 6 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام بهار مهربان .
طنز جالب بود اما به نظرم این کلاس ها برای آقایون اصلا فایده ای نداره

سلام

ما که به خدا توکل کرده ایم

میلاد پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ق.ظ

سلام ممنون از این همه لطفت نسبت به اقایون.
خیلی جالب بود

خواهش می کنم...ما زنا چیکار کنیم دیگه ؟؟؟؟ وظیفمونه

نشیمو یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ http://kalepook.blogsky.com

وای بهار ..همون شب بفکرم ۴بود واس بابام خوندم خیلی خندبد
بازم میسی

مهدی چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:08 ب.ظ http://myprofile.blogsky.com

با کمال میل من ثبت نام می کنم

محیا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:18 ق.ظ

سلام بهار جونم....
خیلی باحال بود خوشم اومد؟؟؟

قابلی نداشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد